• BIST 81.870
  • Altın 148,365
  • Dolar 3,7929
  • Euro 4,0489
  • Trabzon 13 °C

Gökdeniz’in transferine karşı çıkmak!

Gökdeniz’in transferine karşı çıkmak!

Dün, Trabzon sokaklarını arşınladık. Önümüze gelen şu soruyu sorduk.

‘Trabzonspor Yönetiminin Gökdeniz’i satması, doğru mu yanlış mı?’

Eski yöneticisinden taraftarına, seyircisinden sade vatandaşına kadar birkaç istisna hariç hemen herkes yönetimin doğru bir iş yaptığını söyledi.

Biz Fatih Tekke’nin satılmasına da olumlu yaklaşmıştık.

Bir futbol kulübünün gerçek sahibi taraftarı ve üyeleridir.

Yönetici ve futbolcular gelip geçicidir.

Albayrak yönetimi gitti, Şener geldi.

Yarın Şener ve ekibi gider, başkaları gelir.

Futbol kadrosunda da olay aynıdır.

Bu kulüpten Ali Kemaller, Serdarlar, Hüsnüler, Şotalar, Arçiller, Ogünler, Abdullahlar ve diğerleri gitti. Yenileri geldi.

Eleştiri getirenlerin bazıları, yerleri dolduruldu mu? sorusunu soruyor.

Futbolcu iki- üç yıl sonra futbolu bırakacak, bir diğerinin sözleşmesi bitiyor, uçup gidecek.

Bu durumda ‘yeri dolduruldu mu’ sorusu ne derece doğrudur.

Giden futbolcunun yerini o kulübü yönetenler dolduracak.

Yenisini, gencini alacak, yeni yıldızlar yaratacak!

Bu olay bir döngüdür!

Albayrak yönetiminin Fatih’i göndermesi ne denli doğruysa bugünkülerinde Gökdeniz’i göndermesi o derece doğrudur.

Gökdeniz’in, yaşadıkları ortada.

Sabah akşam koruma ile gezeceksin vs.

Bu şartlar altında, bir futbolcudan nasıl verim alabilirsin.

Ayrıca, Gökdeniz’in bir yıl sonra sözleşmesi sona eriyor.

Gökdeniz, bir yıl sonra ‘3 trilyon değil 5 de verseniz, Trabzonspor’da oynamak istemiyorum. Gideceğim’ dersi kim durdurabilir.

Hiç kimse!

Bu durumda siz yönetici olsanız ne yaparsınız?

Maliye Bakanı Unakıtan’ın dediği gibi ‘ederini bulduğumda satarım’ demez misiniz?

Kimse; yalandan muhalefet ve birilerinin borazancılığını yapmasın.

Yönetim Kurulu, bu transfer ile hem Gökdeniz’i kurtarmıştır hem de Trabzonspor’u.

Bordo Mavili Kulüp Gökdeniz’in transferinden yaklaşık 20 trilyon lira kazanmıştır.

Gökdeniz’e vereceklerinizi, bonservisinden alınacak parayı alt alta yazdığınızda bu rakama ulaşırsınız.

20 trilyon lira Trabzonspor’un Genel Kurul’da açıklanan borcunun yarısıdır.

Her şey açık ve net olarak ortada iken, Gökdeniz’in satılmasına tepki koymak, eleştirmek insafsızlıktan öte art niyetliliktir.

 

Şener’in yanlışları!

 

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener’in söylemleri yanlıştır.

Şener’in yanlış olan bir değil birkaç söylemi var!

-‘Gökdeniz Yıldız değildir. Yıldız olsa idi Konya maçını kurtarırdı’ diyen Şener’e

‘Şotalar, Abdullahlar, Ogünler, Ünallar yıldızdı. Ne oldu. Trabzonspor’u şampiyon mu yaptılar?’

-‘Fatih’in satılması yanlıştı’

Bu mantıkla olaya yaklaştığınızda Gökdeniz’in satılması da yanlıştır.

-‘Fatih’in bonservisinden şu kadar alınmış kasaya şu kadar girmiş’

O kadar girmiş, bu kadar girmiş. Bu aşamada eski defterleri karıştırıp, onu yaptılar bunu yaptılar, demenin anlamı yok. Olan oldu!

Trabzonspor’un kötü yönetildiği ortada!

Ayrıca, Trabzonspor yalnız Albayrak döneminde kötü yönetilmedi ki!

Bu kulüpte Langeler’in transferini (hala mahkemesi devam ediyor ve muhtemeldir ki Trabzonspor tazminat ödeyecek). Vugrineclerin satılmasını, Defterlere çifte transfer rakamlarının yazıldığını, milyonlarca dolar komisyon ödendiğini, Tomas Junlara 4 milyon Euro verildiğini, kulübe her yıl 5 trilyon lira borsa kazığı attırıldığını vs. kimse unutmadı.

Trabzonspor’un, son 10 yılında belki biraz iddialı olacak ama en az 100 milyon doları çöpe atılmıştır.

Bu 100 milyon dolar demek, her yıl en az 10- 15 milyon dolar kazanan Trabzon Çimento Fabrikası demektir.

Bugün artık eskiyi irdelemekle, kurcalamakla, birilerini suçlamakla bir yere varamayız.

Bunca yanlışı yapan yönetimler, genel kurullarda ibra edilmedi mi?

Edildi. Olay bitmiştir.

Burada yapılacak iş, geçmişte yapılan yanlışların, hataların tekrar edilmemesidir.

Günlerce yazıp çiziyoruz.

Trabzonspor gibi bir kulüp, bir yılda yaklaşık 5 trilyon lira personel maaşı ödeyemez, ödememelidir.

Trabzonspor’a gelir getirici projeler üretilmeli ve uygulamaya konulmalıdır.

Kadrodaki revizyon Gökdeniz ile sınırlı kalmamalıdır.

Transfer işi kesinlikle antrenörlere ve menajerlere bırakılmamalıdır.

Kulübün geliri- gideri kontrol altına alınmalıdır.

Sadri Şener ve yönetimi, polemik yaratacak bu söylemler dışında icra olarak işe iyi başladı. Dileğimiz ve temennimiz bu şekilde devam ettirmelidir.

 

Heykellerini dikeceğiz!

 

Trabzon’dan Olimpiyat Oyunlarına katılan sporcuların heykellerinin dikilmesini önermiştik.

Trabzon tarihinde olimpiyatlara katılan sporcu sayısı bir elin parmakları kadar!

Milli takımların formasını giyen, Avrupa’da veya dünyanın muhtelif bölgelerinde yarışan, bölgesel oyunlara katılan yüzlerce Trabzonlu sporcu var.

Bizim ölçümüz, Olimpiyat Oyunlarına katılan sporcular!

Akdeniz Oyunlarına, Balkan Oyunlarına, Karadeniz Oyunlarına, Kafkas Oyunlarına katılmışsın, milli olmuşsun. Bu önemli değil.

Önemli olan, Olimpiyat Oyunlarına katılmaktır.

Kaç kişi katılmış?

1924 yılında Süleyman Rıza Kuğu(Paris- Fransa), 1996’da Cahit Süme (Atlanta- ABD), 2000 yılında Halil İbrahim Turan, Bülent Ulusoy (Sidney- Avustralya), 2004 yılında Selçuk Aydın, Bülent Ulusoy (Atina- Yunanistan)

Bizim bildiğimiz bunlar!

Dün, Belediye Başkanı Volkan Canalioğlu aradı.

‘Sahil de düzenleme yapıyoruz. Olimpiyatlara katılan sporcularımızın büstlerini oraya dikebiliriz’ dedi.

Başkan Canalioğlu’nun, olaya yaklaşımına ve duyarlılığına teşekkür ediyoruz.

 

Dolmuşa zam!

 

Trabzon Şoför ve Otomobilciler Odası, dolmuş ücretlerine yüzde 25 oranında zam yapmış.

Trabzon’da 1 YTL olan dolmuş ücretleri 1 YTL 25 krş. Olmuş.

Dünkü nüshamızda, 25 krş.luk zam olayı sehven 250 krş olarak yazılmış.

Arkadaşlar haberi muhtemelen ajansların birinden almış ve sayfaya koymuşlar.

Bu yanlıştan ötürü okurlardan özür diliyoruz.

Şoförler Odasının yüzde 25’lik zammı, ilk bakışta fazla gibi görünüyor.

Yıllık enflasyonun yüzde 10’un altında olduğu bir ülkede, yüzde 25 lik zam, önemli bir olay.

Ancak, Türkiye’de enflasyon gerçekten yüzde 10’mu ?

Bazı kalemlerde yüzde 8- 10 doğru olabilir.

Akaryakıttaki enflasyon aranı, yani fiyat artışı ne kadar?

Geçen yıl bu aylarda benzin’in, mazotun litresi kaç para idi? Bugün kaç para oldu?

Türkiye'deki akaryakıt fiyatlarında 2006 yılında yüzde 12 lik bir artış olurken, 2007 yılı içersindeki artış indirimlere rağmen yüzde 40 olmuş.

Enflasyonu yüzde 10 olarak açıklayacaksın, akaryakıta ise yüzde 40 zam yapacaksın.

Şoför ve Otomobilciler Odası, bir yıl içersinde akaryakıta gelen yüzde 40’lık zamma karşılık dolmuş fiyatlarını yüzde 25 arttırması normal bir fiyat artışı olduğunu söyleyebilirim.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Kaşüstü’nde yapılacak Kavşak sorunu çözmez!21 Ocak 2016 Perşembe 06:47
  • Türkiye’de muhalefet iktidara çalışıyor!20 Ocak 2016 Çarşamba 06:47
  • Asım Aykan’ın reçetesi!19 Ocak 2016 Salı 06:47
  • Yeni Cumhuriyet yeni rejim!18 Ocak 2016 Pazartesi 06:46
  • Devlet Bahçeli nereye koşuyor?02 Aralık 2015 Çarşamba 06:47
  • İşgal yılları Trabzon S.P.Mintslov’un günlüğü! (1916-17)26 Eylül 2015 Cumartesi 14:58
  • Trabzon-Maçka'da Bir Prometeus: İlyas Karagöz19 Eylül 2015 Cumartesi 09:54
  • Kral Sarayından Kızlar Manastırına!16 Eylül 2015 Çarşamba 13:35
  • Efsaneler kenti Trabzon!08 Eylül 2015 Salı 14:17
  • Tarihi doğru okumak ve Trabzon’un Hatunları!03 Eylül 2015 Perşembe 09:00
  • YERİN KULAĞI
    • Soylu’ya BJK forması!
    • Altuntaş’ın torpili!
    • ASKF’de kutlama!
    • Konsey toplantısı!
    • Sizi bu hale nasıl getirdiler?
    • MHP sürpriz yapabilir!
    • Antalya’da sabah sporu!
    • Metin Kara’yı topa tutacak!
    • TBMM’deki oylama MHP’nin geleceğini belirleyecek!
    • DSİ 22. Bölge’de neler oluyor?
    1/20
    Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Kuzey Ekspres | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.