• BIST 111.060
  • Altın 174,401
  • Dolar 4,0555
  • Euro 4,9747
  • Trabzon 16 °C

Trump’tan bir İran tweet’i daha

Trump’tan bir İran tweet’i daha
ABD Başkanı Donald Trump, yılın ikinci gününde İran’daki gösterilere ilişkin sert bir açıklama yaptı ve “ABD’nin gözü üzerinizde!” uyarısı yaptı.

Trump Twitter hesabında “İran halkı nihayet vahşi ve yozlaşmış İran rejimine karşı harekete geçti. Başkan Obama’nın çok aptal bir şekilde verdiği para, teröre ve birilerinin ceplerine gitti. İnsanların yemeği az, enflasyonu yüksek, insan hakları ise yok. ABD’nin gözü üzerinizde!” dedi. 

İran’da ülke geneline yayılan hükümet karşıtı gösterilerde güvenlik güçleri ve göstericiler arasındaki şiddetli çatışmalarda hayatını kaybedenlerin sayısının 21’e yükseldiği tahmin ediliyor. İran dini lideri Ayetullah Hamaney İran’ın düşmanlarının para, silah, siyaset ve güvenlik ekipmanları aracılığıyla ülkede karışıklık çıkardığını söylemiş ve “Düşman herzaman bir yerden sızıp İran ulusunu vuracak bir fırsat kolluyor” demişti.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • BU KADARINA DA PEES!18 Nisan 2018 Çarşamba 11:50
  • Öğrenciye tekme attığı öne sürülen öğretmene gözaltı18 Nisan 2018 Çarşamba 11:49
  • EN ZOR VEDA17 Nisan 2018 Salı 12:38
  • Yaşanabilir kent olacak!16 Nisan 2018 Pazartesi 12:27
  • Soylu, Santa Harabeleri'ni ziyaret etti16 Nisan 2018 Pazartesi 12:22
  • FACİA GİBİ KAZA!16 Nisan 2018 Pazartesi 12:17
  • Bakanlığı: 38 terörist etkisiz hale getirildi16 Nisan 2018 Pazartesi 12:16
  • RESTORANDA SİLAHLI DEHŞET16 Nisan 2018 Pazartesi 12:15
  • 3 ASKERİMİZ ŞEHİT DÜŞTÜ16 Nisan 2018 Pazartesi 12:12
  • Çeşme'de iki ayrı botta 92 kaçak göçmen yakalandı14 Nisan 2018 Cumartesi 13:24
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Kuzey Ekspres | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.