• BIST 90.383
  • Altın 144,409
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • Trabzon 10 °C

ZAR ZOR DA OLSA!

Miraç ÖZAĞCI

Olacak şey değil…

Nasıl bir oyundur, nasıl bir sistemdir? Nasıl bir düzendir, vallahi de billahi de aynı bulmaca gibi Trabzonspor.

Çöz çözebilirsen.

Ama öyle ama böyle, iki farklı skoru yakalamışsın, oyuna bakıyoruz belki bu skordan sonra bir şeyler olur, ne bileyim futbolun içersinde yapılması gerekenlerin en azından yarısı saha yansır diyoruz.. Nerde?

Şota da bizim gibi sadece oynamayan ama maça iki farklı skorla önde getiren takımını izlemekle kalıyor.

Eğer Trabzonspor’un yerine bırakın büyük takımları, sıradan Anadolu takımları olmuş olsaydılar dün akşam yemin ediyorum Sivasspor’un tulumunu çıkarırdılar.

Hiç uzatmadan hemen söyleyeyim, bu Trabzonspor’la cacık olmaz arkadaş cacık…

Kimse 2-0 arkasına sığınıp da yok öyleydi yok böyleydi demesin.

Her şey ortada açık şekilde cereyan ediyor.

Gerçi yaşanan olumsuz süreçte böyle bir galibiyete Trabzonspor’un su, hava kadar ihtiyacı vardı.

Nitekim zor da olsa bunu başarmayı bildiler.

Ha futbol oynadı mı, futbol adına bir şey yaptı mı derseniz, zaten yapmadığını yukarda belirttim.

Benim anlamadığım Sivasspor’un kolu kanadı kırılmış.

Üstelik 2 farklı mağlup duruma da düşmüş.

Buna karşın Şota ne yapmış?

Gol yememek için elinde ne kadar defans oyuncusu varsa sahaya sürmüş.

Yuh ki ne yuh?

Aslında bu konuda yazacak o kadar şey var ki ama biz galibiyetin suyu hürmetine kısa da olsa bu konuda bir Aydın havası yapalım!

Arkadaş ben bu Şota’nın yaptığı işlere akıl sır erdiremiyorum. O kadar hata yanlış yapıyor ki, insanın çıldırası geliyor.

Yaptığı üçlü savunmaya bakar mısınız? Medjani, Aykut ve Douglas. Hangi mantıkla hangi akılla böyle bir seçim yaptı, anlayan varsa bize de anlatsın.

Ya Deniz’le başlaması! Tam bir skandal.

Erkan’a bu kadar tahammül etmesi, onu ısrarla oyunda tutmasına ne demeli? Yahu adam oyunda yok. Bunu herkes görüyor her nedense bir tek Şota göremiyor!

Trabzonspor un neresine el atsanız elinizde kalacak cinsten.

Ben burada iki şeyin altını çizmek istiyorum:

Birincisi Yusuf oynayacaksa defansın sol kenarında oynamalı, kesinlikle onda ısrar edilmeli. 

İkincisi Aykut kardeşim; yakışmıyor sana o görüntü. Yine sakalını bırak ama hiç değilse ona bir şekil şemal ver! Şu görüntünle Güneydoğu’ya gitsen billahi seni örgüt üyesi diye ihbar ederler! Yapma benim güzel kardeşim.

O görüntünle Trabzonspor’a hiç mi hiç yakışmıyorsun.

Yazarın Diğer Yazıları
YERİN KULAĞI
  • Koray Aydın’ın ekibi!
  • Evetçi 100 MHP’li bulamazlar!
  • Birinci yalnız kaldı!
  • İnternet sitesinin anketi!!
  • K. Ersun Yanal  hayranı medya!
  • Futbol zirvesine Sümer neden gitmedi?
  • Evde yatıp para kazanacaklar!
  • Atatürk karşıtı tarihçiye ödül!
  • MHP’de iki çift bir tek!
  • TFF Trabzonspor’u haraca bağladı!
1/20
Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Kuzey Ekspres | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.